sunnuntai 15. tammikuuta 2017

Ensimmäinen postaus


Tästä se alkaa, nimittäin ihka ensimmäinen blogikokeilu. Ellei sitten yläasteen kuvistunnilla opettajan ohjeistuksella tehtyä testiblogia lasketa.

Olen piakkoin 18 vuotta täyttävä nainen, joka on ajatellut blogin aloittamista jo pitemmän aikaa. Monesti tulee etenkin luetuista kirjoista puhuttua muiden lukutoukkatuttaven kanssa, mutta kummasti asioita hyvistäkin kirjoista unohtuu, kun ei teoksista mitään ylös kirjoita. Tässäpä siis ratkaisu ongelmaan! 
Olen myös mielenkiinnolla lukenut blogeista muiden lukukokemuksia niistä teoksista, jotka olen mahdollisesti lukenut jo tai jotka olen ajatellut tulevaisuudessa lukea. Ehkä minäkin voisin kokeilla?

Blogini tulee todennäköisesti olemaan kirjoihin painottunut, mutta saatan kirjoittaa jostain muustakin, jos pakottava tarve tulee ajatusten purkamiseen. Ei mitään raskaita avautumisia, mutta kenties syvällisiä pohdintoja maailmanmenosta tai vaikkapa kertoilua keikkakokemuksista ja muista itseilleni tärkeistä ja ajatuksia herättäväistä asioista. 

Lukio-piskelun ja muun elämän vuoksi kirjoja tulee luettua valitettavan vähän, mutta luen kyllä, kun se himo iskee ja aikaa riittää. Tänä vuonna ajattelin pyrkiä lukujonossa olevien kirjojen vähentämiseen. (Vaikka niitä lisääntyy sinne paljon tiheämpään tahtiin kuin saan entisiä luettua...) Paljon on minulla klassikkoteoksiakin lukematta, joten postauksia tulee myös vanhoista ja tunnetuista uudempien kirjojen ohella. 

Taidan jättää tämän tekstin tähän. Saa nähdä, mitä täämä projekti tuo tullessaan! 😄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti